lørdag 15. september 2012

En enkel ble en dobbel

Jeg skulle lage en LO etter skissen som fulgte august-kitet hos Swirlydoos:


Fant fram to bilder fra en tur vi var på i sommer, men for å fylle opp arket når jeg skrev ut bildene tok jeg med et tredje bilde fra samme turen. Så satte jeg i gang og lekte meg og fant ut at jeg kunne jo gjøre noe liknende med det siste bildet også. Til slutt ende det hele med to LO'er basert på skissen. Den jeg hadde tenkt å lage ble slik:


Den som ble til underveis ble slik:


Sammen blir det:











Noen detaljer:


Samme teknikker er brukt på begge sidene, her fra side 1.

Og fra side 2:


2 kommentarer:

Luce sa...

Knallflotte begge to! Kult med murstin stensilen og splættene, flott med hint av mursteinstempek her og der, flott pyntet :o)
Ha en flott lørdagskveld :o)

Tone K. sa...

Så flotte disse ble Hanne :)

Kjempeflott effekt med mursteinen og bilder, papir og pynt matcher så utrolig bra :)

Ønsker deg en fortsatt god helg :)
klem