torsdag 7. august 2008

Sommerutfordring

på Rubberstamps har fått meg i gang igjen. Har laget noen kort i størrelsen 10 x 10 cm i det siste, til en utfordring på Rubberstamps. Samtidig har jeg funnet ut at det er på tide å få brukt noe av det jeg har kjøpt hittil i år, så derfor har jeg for tiden kjøpestopp, til jeg har fått laget 20 kort eller andre ting. Har kommet til syv nå.
Har funnet fram stempler jeg ikke har brukt før og har også kost meg med å fargelegge noen motiver. Fant også et par ferdig fargelagte Hänglar og Stänglar-motiver blant sakene mine og de er nå blitt et sommerlig kort:


Så de fem små kortene:
Først et med motiver fra Scrapmagasinet:


Så et som jeg har liftet fra et kort jeg fant i Stamper Samplers juninummer, har brukt stempler fra Autumn Leaves, Sassafrasslass og Snuppeline design:


Det tredje er jeg ikke veldig godt fornøyd med, men her er det i hvert fall:


På nummer fire har jeg brukt motiv fra Papirloftet og tekst fra Snuppeline design:


Til slutt et enkelt kort i rødt og hvitt:

Ingen kommentarer: