mandag 3. august 2009

Kjellerfunn

Vi har brukt helga til å rydde i kjeller og kjøkken. Jeg har tømt, ryddet og kastet på kjøkkenet, mens min kjære har gjort det samme i kjelleren. Det hele endte med en tur til søppelfyllinga i dag med et fullt tilhengerlass. Kjempedeilig!
Det er godt å bli kvitt gammelt skrot man samler på seg og innimellom finner man også noen skatter man ikke var klar over fantes der. I går kveld kom mannen og spurte om vi trenger en espressomaskin!

Han har funnet en gammel en i kjelleren. Jeg sa ja og den har nå havnet på kjøkkenbenken, nyvasket og skinnende. Litt vasking gjenstår før jeg tør å prøve den. Den er brukt tidligere og det var grut igjen i den, så jeg må vaske holderen skikkelig før jeg tør å bruke den. Gleder meg til å få prøvd om den er i orden, selv om jeg ikke er en noen stor espressodrikker, så hadde det vært morsomt om det fortsatt fungerer og vi kan bruke den.
Uansett om den virker eller ikke blir den nok stående på kjøkkenbenken en stund framover.

Så all ryddingen min på kjøkkenet har endt med litt mindre i skapene, men en ting ekstra på benken.

Ingen kommentarer: