tirsdag 27. oktober 2009

2 nye kort og en notatbok

Har i løpet av de siste dagene laget et par kort og en notatbok.

Først et bursdagkort av typen flip-kort. Midten med motivet flipper fint rundt når kortet åpnes.
Har brukt mønsterark fra Bsic Gray, stemplene er fra Auds design og Paper Artsy. Her er det fargelagt med distresser.



Åpent ser kortet slik ut:



Det andre kortet er et trifold-kort, der jeg har brukt stempler fra Norsk Stempelblad AS og Scrapmagasinet. Her er det fargelagt med både distress og Prisma colour pencils.



Delvis åpnet ser det slik ut:



Til slutt har jeg endelig fått tatt i bruk Bind-it-all, som jeg skaffet meg for en drøy måned siden. Har laget en notatbok. Innmaten består av en linjert blokk i A5-format. Jeg har også brukt den baksiden som fulgte med den blokken. Forsiden er laget av kartong og pyntet med ark fra Basic Gray, bånd og navnet mitt. Jeg er blitt glad i blokker med spiralen på toppen, men det er ikke alltid like lett å få tak i. Nå har jeg fått mulighet til å lage slike selv, så det blir helt sikkert flere etter hvert.

1 kommentar:

Anne sa...

Så flotte kort og notatbok du har laget Hanne!

Klem fra Anne Sofie