søndag 25. april 2010

Endelig litt nytt

Her har det ikke vært aktivitet siden i påskeuka. Vi hadde noen flotte dager på fjellet i påska og siden har det vært full fart her hjemme. Har laget en LO og et kort etter påske, men de får dere ikke se enda. I dag vil jeg vise fram noe av det jeg laget før påske. Inne på Rubberstamp-forumet var det ei som utfordretoss til å lage blant annet kort med egne bakgrunner og collage-kort. Jeg laget to med egen bakgrunn. På begge har jeg brukt distresser, først er arket gnidd i distresser som er stemplet på et non-stick underlag. Deretter har jeg svampet med distresser, for å få den siste finishen. Motiv og tekst er stemplet rett på bakgrunnen og så har jeg sprayet med glimmermist:


Og slik ser det ut inni:



Det andre ble slik:



Og inni:



Jeg laget også et kort i collage-teknikk. Her har jeg først fargelagt bakgrunnen med distresser og så stemplet med diverse stempler. Deretter har jeg hatt hvit akrylmaling på hele bakgrunnen, den la jeg først på og tørket så bort overflødig med en våtserviett, for å få bakgrunnsmotivene til å synes igjennom. Etter at motivet ble montert stemplet jeg litt til for å få en opplevelse av dybde i kortet:



Og inni:



De siste LO'ene jeg laget før påske skal dere få se en av de nærmeste dagene.


1 kommentar:

Gunn-Hege sa...

Disse kortene var utrolig nydelige!!!
Likte ekstra godt de to øverste.
Nydelige farger og så fin effekt med bare svart stempling oppå!
MVH Gunn-Hege =0)