tirsdag 7. september 2010

StempelScrap

3 ting i 1 - messe, treff og kurs!
Helga ble tilbrakt i Skedsmohallen på StempelScrap. Jeg var så heldig å få med meg messe, treff og kurs i løpet av lørdagen og søndagen. I tillegg hadde jeg hyggelig besøk av min søster, så fikk skravlet en masse i tillegg til å shoppe og lage LO'er og kort.
Jeg startet med å lage en dobbel LO med bilder fra en tur til Irland for fem år siden.

Laget etter en skisse. Mønsterark fra MME og stempler fra Norsk Stempelblad AS.

Så gikk jeg over til å lage kort og det ble tre enkle kort disse dagene:
Et rundt, der jeg har sydd motivet.

Et rektangulært, laget av et dobbeltsidig mønsterark, utstanset fugl og stemplet ordet glede.

Til slutt et med fargelagt motiv fra Bildmålarna.

2 kommentarer:

Linda sa...

så flotte kort du har laget. flott med sydd motiv

Lakrisstang sa...

Flotte kort!!!
Stilig med sydd motiv.
Falt veldig for det midterste kortet med en fugl nederst <3