søndag 27. mars 2011

Scrapathon

Sist helg var det Scrapathon hos Scrapbook Express. Selv om helga ble litt kort for meg, da vi var på konsert lørdag kveld og reiste på fjellet søndag morgen, rakk jeg å lage tre LO'er, en dobbel og to enkle.
Har tenkt å porsjonere ut dette litt her, så først kommer den doble LO'en, som ble laget til en oppgave der tittelen skulle være en boktittel og vi fikk noen å velge mellom. Til disse bildene av Frihetsgudinnen syns jeg det passet godt med tittelen Frihet.


Mønsterarkene kjøpte jeg i USA på den samme turen og har hatt liggende i nesten fem (!) år. Siden det har tatt tid før jeg har framkalt bildene fra turen er det ikke så rart.

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Perfekt tittel til fine NY bilder!!
Kjempe flotte LOer Hanne!

Ha en fin søndag! Sees på fredag:-)
Klem Laila.

bestevenn sa...

Så fine bilder du har og flotte ark til. Har noen ark fra New York liggende jeg også. Nydelige farger på LO'en. Ønsker deg en fin uke.