fredag 13. mai 2011

Grand Canyon

Jeg har for tiden dilla på skisser og har funnet et sted, som har både enkle og doble skisser og skisser med mange bilder. Dette passer meg godt. Stedet heter Sketch Support og du finner dem her - Sketch Support
Var på treff forrige fredag og fikk laget to doble LO'er, nesten helt ferdige. Begge etter skisser fra nevnte sted. Fortsatt holder jeg på med bilder fra USA-turen i april/mai 2006. Her er den ene med bilder fra Grand Canyon:


LO'en passet også til en av utfordringene hos Scrapbook Express i anledning av at det var National Scrapbook Day sist lørdag. Utfordringen var Europa - heritage/vintage, brunt og grønt, blomster og blonder/bånd.

3 kommentarer:

bestevenn sa...

Ja, denne dobbelt LO'en var jeg også og kikket på. Nydelige bilder. Ønsker deg en fin helg.

Pinklady 68 sa...

Kjempe flotte LOèr Hanne!!
Herlige feriebilder og fine farger på arkene:-)
Ha en fin lørdag! Klem Laila.

Lambi sa...

Ferie album er kjempe gøy og dette ser ut til å bli et album fylt med masse flotte bildeminner! :) Likte fargene og pynten i denne dobbel-LOen. Også så herlig det lille dyret...(hva nå det enn heter,hihi.) Har ikke fått sagt takk for at du tok vare på toalettmappen min etter april-treffet på Skedsmo...var veldig lettet over at du fant den og ingen barn!!! :) Vi sees på junitreffet! :) God uke til deg!