onsdag 25. januar 2012

Blomstring i ørkenen

Enda en LO med bilder fra USA-tur i 2006. Denne gang med bilder fra blomstring i og like ved Death Valley. Vi var der i slutten av mai og det var over 40 grader nederst i dalen. Våren er blomstringstid, siden det utover sommeren blir alt for varmt og tørt. Noe av det vi så av blomster har jeg samlet på en LO, som jeg laget til Skissekampen uke 3 hos Scrappeland. Skissen som er brukt er denne, laget av Kim Archer:


Jeg valgte å la mine bilder være større, da de allerede var framkalt i 10x13 og bare er beskåret ut fra det og brukte da større plass på LO'en til bildene og mindre luft utenfor. En veldig clean and simple LO, uten pynt, med bare bildene, tittelen og fortellingen:


2 kommentarer:

Tone K. sa...

Jeg synes LO`en var flott til tross for at det var lite pynt jeg :)
Bildene kommer skikkelig i fokus og det er veldig greit med lite pynt når det er mange bilder. Passer perfekt til slike reise-bilder :)

Kjempegøy å se bildene fra turen deres :)

Ha en fortsatt fin uke :)

bestevenn sa...

Nydelig billedserie med vakre bilder.