mandag 5. mars 2012

Scrappolymics fakkelstafett

Hos Scrappeland starter denne uka Scrappolympic og i forkant går det en fakkelstafett. Oppgaven var å bli inspirert av et bilde knyttet til fylket du bor i. For Akershus var det et bilde av Akershus festning tatt om kvelden. Jeg tenkte raskt på noen bilder jeg har hatt liggende i mange år fra Monaco, bilder fra gamlebyen og av fyrstepalasset, der vi var en ettermiddag/kveld. Fant en skisse hos Sketch support (two-pade sketch #12). Jeg hadde ikke bilder som passet helt, så jeg forandret på oppsettet av bildene på side to og la til en ekstra overskrift der.



2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Hit har jeg lyst til å dra også:-)
Fantastiske bygninger og en flott LO ble det!!
Så flinke ungdommer som lagde is kirke i Aurskog:-) Nydelige LO!

Ha en fin mandag! Sees om ikke lenge.
Klem Laila.

Tone K. sa...

Åhh...så flott denne var Hanne !! :)
Kjempeflotte bilder og flott oppsett ! Likte veldig godt måten du har satt opp mønsterpapiret på og de avrundede kantene :)
Herlig med grungeboard også :)

Ha en fin uke ! :)
klem