fredag 23. mars 2012

Time flies - bursdagskort

Sist helg satte jeg meg ned og lekte med metall-tape, embossingfoldere og alkoholblekk. Det ble litt forskjellig, men foreløpig er det bare en av delene som er blitt til noe ferdig og det er denne som jeg embosset med embossingfolder med klokkemotiv. Den er malt med hvit akrylmaling og så har jeg brukt tre farger med alkoholblekk og pusset over med sandpapir til slutt for å få fram litt av metallen igjen. Har brukt den på et bursdagskort:


 En av oppgavene i Scrapathon under Scrappolympics hos Scrapeland var å bruke klokke(r) på prosjektet, så dette kortet passet fint til å levere inn der.
Siden jeg for en gang skyld også pyntet ordentlig inni skal dere få se innsiden også:

1 kommentar:

Tone K. sa...

Oi...dette var utrolig flott Hanne ! :)
Så stilig den embossingen er....nydelige farger også ! :)

God helg ! :)
klem