lørdag 28. april 2012

Påske på fjellet

Som jeg nevnte i forrige innlegg har jeg laget tre LO'er med bilder fra årets påsketur. Velger å legge ut de to siste i samme innlegg. Begge er laget til oppgaver i Scrappelands påskeutfordring. 
Den første er laget til en oppgave der man skulle la seg inspirere av fjellvettreglene. Jeg tok utgangspunkt i regelen: "Vær rustet mot uvær og kulde selv på korte turer. Ta alltid med ryggsekk og det utstyret som fjellet krever. "
I vår ryggsekk ligger normalt vindsekken og den er ofte god å ha. Så også den dagen disse bildene ble tatt under vår lunsjpause.


Den neste LO'en er en scraplift til samme konkurranse. Appelsiner hører også med i sekken på tur og denne dagen nøt vi den i solen på formiddagen.
(Jeg vet at appelsin skrives med to p-er, men det syns jeg ser så rart ut, så jeg skriver det på svensk, men siden jeg var tom for s-er ble det en z i stedet)

Ingen kommentarer: