onsdag 27. februar 2013

To LO'er til mammas jubileumsalbum

De to siste LO'ene med bilder fra feiringen av mammas 70-årsdag for to år siden var to av mine bidrag til Triathlon i januar hos Scrappeland.

Den første var til skisseoppgaven. Skissen vi skulle bruke var denne:


Slik ble min LO:


Her er noen detaljbilder:



Den andre LO'en ble laget til liftoppgaven, der vi skulle lifte denne flott LO'en av ToneK:


Jeg valgte å holde også den LO'en i rødt og min ble slik:


Her er noen detaljer:




3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

To kjempefine bursdags LOèr!!
Her var det mange fine detaljer, Hanne.
Sees om ikke lenge:-)

Klem Laila.

Tone K. sa...

Så flotte LO`er du har laget Hanne. Herlig med rødt altså...glad i den fargen jeg :)
Takk for at du liftet min :)
klem

Luce sa...

Jepp rødt er kjempefint! Nydelig med blomsten med hyssingsløyfe bak og flott misting!
Kjempeflott lift!
Ha en fin kveld :o)