søndag 10. mars 2013

Månedens skisse hos Swirlydoos

Har lekt med skissen som fulgte med februar-kitet hos Swirlydoos. Kitet denne gangen bestod av alle arkene i Graphic45's serie Upon a Time - hele blokken! Mange herlige ark. Så med de arkene, og tilleggspakken med katong (Core'dinates) og denne skissen har jeg virkelig kost meg.


Jeg har hatt to bilder av min nevø og min niese liggende et drøyt år og fant ut de bildene passet bra til denne skissen og til disse arkene.


Noen detaljbilder:



3 kommentarer:

Cathrine sa...

Så fin denne ble :)

Tone K. sa...

OI...denne var flott Hanne !! :)
Flotte bilder og blomster-pynten din var bare helt fantastisk flott :)
Herlig med det innrullede papiret her og der og flott med rammen på papiret :)

Ønsker deg en fortsatt fin søndag :)

Luce sa...

Kjempeflott! Flotte farger og kjempeflotte blomster du har laget!
Ha en fin kveld :o)