onsdag 17. april 2013

12 den 12.

Ser at jeg ikke har lagt ut LO'en jeg laget med bilder fra 12. mars. Det var en vanlig arbeidsdag for meg med noen møter og en begravelse. Kvelden gikk blant annet med til henting av mannen på Gardermoen.
LO'en ble laget til en av oppgavene til årets Påskenøtter hos Scrappeland, en bingooppgave der jeg valgte en linje med blomst(er), 3 mønsterark og tape. Etter å ha bladd litt i papirene mine landet jeg på å bruke papir fra Swirlydoos januar-kit, noen herlige ark fra Prima, og resultatet ble slik:


Her er noen detaljbilder:

Blomster, swirler, halvperler, blonde og en lysbilderamme.

Blomster, swirl, blader, blonde og washi tape.



2 kommentarer:

Luce sa...

Flotte loer! Nydelig blomsterpyntet!
Ha en fin kveld :o)

bestevenn sa...

Nydelig LO med fine detaljer.