lørdag 27. april 2013

Gågate

Her er mitt bidrag til mars måneds skisseoppgave i Triathlon hos Scrappeland. Skissen var denne 


Jeg valgte å bytte ut hjertene på skissen med sommerfugler og fant fram symaskinen os sydde dem fast, etter å ha embosset tekst på fe sommerfuglene som er stanset ut av kartong, bildet er tatt i Galway på Irland i 2007:


Har brukt stensil, kantpunch og distresset kantene:

Her er sommerfuglene, og i kanten har jeg brukt en svart blonde sammen med oransje bånd.

Et par tekststriper:

Tittel og tekststriper:

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk for herlig kommentar i bloggen min, det setter jeg som alltid veldig stor pris på;) Denne LO'en fallt jeg virkelig for, jeg er jo så glad i sommerfugler at det halve kunne vørt nok;-D Swirlydoos kit'et gleder jeg meg til hver måned,det eneste som er leit er jo at vi får det så mye etter damene i USA, med tanke på konkurranser;) Ha en fin søndagskveld!