torsdag 9. mai 2013

Round Robin for mai hos Swirlydoos

Denne måneden var jeg først ut på mitt lag.
Her er hva Peggy ga oss som månedens vri:
 How about a bit of nature? This can be flowers, trees, water, mountains, I guess you get the idea… This can be from your own photos or you can take an image off the internet; we’d love to see some breathtaking scenery set in an even more breathtaking layout done Swirly style!!!!!

Jeg og mannen tar mange naturbilder hvert år, så dette passet meg godt. Denne gangen fant jeg fram til noen bilder jeg tok i fjor sommer. Vi var på en dagstur til Skagen og på veien stoppet vi ved Råbjerg Mile, den største bevegelige sanddynen i Nord Europa. Bildene er derifra. Det store er tatt på vei inn mot hoveddelen som består av bare sand og bildet oppe til høyre er tatt inne. Jeg har brukt samme bilde i to størrelser.


Her ser dere de to bildene nærmere:


Jeg valgte å rive et par mønsterark i strimler og legge bak bildene (begge mønsterarkene er tosidige og jeg har brukt begge sidene av dem). Chipboardene fra Dusty Attic syns jeg passet godt til å ramme inn det store bildet:



Chipboardene og trefigurene (sommerfugl, blomst og blader) er malt med Limin' Arte Silks paint. På chipboarden har jeg brukt lys brun, grønn, lys rosa og hvit, etter at den også ble grunnet med gesso.


Ark og stæsj (foruten de to chipboardene fra DA og bokstavene) er fra april-kitet hos Swirlydoos.

1 kommentar:

Luce sa...

Nydelig!
Flott bruk av mønsterark og så liker jeg at du har fått med mange bilder, men det er du jo veldig flink på, flott med trefigurene og nydelige blomsterklynger!
Ha en deilig dag :o)