søndag 10. november 2013

Besøk på operaen i Oslo

Dette er mitt bidrag til månenes gjestedesigner hos Scrappeland, Janna Werner har en flott artikkel på forsiden i bloggen og en utfordring. Siden hun brukte gelatos og jeg har noen slike liggende fant jeg ut at dette var en god anledning til å bruke dem. Fargeutvalget er litt begrenset hos meg, noen blånyanser, en lilla, hvit og svart, så valget falt på den lilla og den lyseste blå. Morsomt å bruke plastikk til å påføre fargen med.
Bildene er tatt utenfor og i foajeen på operaen i Oslo i september i år. Min niese Matilda var på besøk og vi var på omvisning på operean - anbefales.


Bakgrunnsarket er et mønsterark og her ser man litt av fargen jeg har påført på bakgrunnen.

Både rammen øverst og to av bildene er plassert på 3D-puter. De to bildene har fått ulike høyder.


Janna oppfordret også til å bruke ulike farger og fonter i overskriften. Jeg valgte to ulike thickers og brukte håndskrift innimellom.



Ingen kommentarer: