lørdag 23. november 2013

Helg med novembersprell hos Scrappeland

Torsdag startet en langhelg hos Scrappeland - November helgesprell med mange flotte og inspirerende oppgaver. Kom gjerne over og bli med. Frist for innlevering er mandag kveld.

Jeg fikk startet i går og har laget litt forskjellig.
Først vil jeg dele to små konfektesker jeg har laget. Malen finner du på Randi's lille blogg. Disse var veldig enkle og greie å lage. Jeg startet med en, men allerede mens jeg holdt på med første del fant jeg ut at jeg like gjerne kunne lage to samtidig, så i løpet av et par små timer i går kveld hadde jeg disse ferdige.
Siden det snart er jul pyntet jeg med juleark, julepynt og en God jul-hilsen.


Dette var også en kjekk måte å bruke opp resteark på. Har brukt gamle juleark jeg har liggende.


Inni pyntet jeg med mønsterark rundt kantene, laget holderen i en lysere grønn kartong som passer godt til arkene ellers.


Har så langt laget et julekort og en LO i tillegg til disse to eskene. De kommer her etter hvert.

1 kommentar:

Luce sa...

Disse var kjempesøte!
Ha en flott ny uke :o)