lørdag 8. mars 2014

En enkel LO til Prosjekt 52

Denne helga er det frist for oppgave 6 i Prosjekt 52 hos Scrappeland.
Det er en skisseoppgave og skissen er denne:


Jeg laget en LO med et gammelt bilde av meg selv:


Papir og pynt er for største delen fra februarkitet til Swirlydoos. Bare chipboardswirlen fra Dusty Attic er fra mine gjømmer (den har jeg malt med acrylic silks og delt i tre deler).


I hovedkitet denne gangen fulgte det med både mosaikkbiter (se detalj ovenfor) og hønsenetting (ja, riktig hønsenetting). Hønsenettingen har jeg klippet et par biter av.


Mønsterarket fra Authentic var så slott i seg selv og hadde mange detaljer, så jeg valgte å la noen av komme fram og syns teksten passet godt.


1 kommentar:

Luce sa...

Nydelig side! Flotte papirer, nydelig blomsterklynge og veldig flott med hønsenettingen!
Ha en fin ny uke :o)