fredag 25. april 2014

Tag #7 og #8

Henger fortsatt med på Tag 2014 hos Scrappeland.
Her er et par jeg laget tidligere i år.

Først #7 der tema var maling. Jeg valgte å bruke en svart tag som utgangspunkt og har påført tre typer maling over stensiler. Her er gesso, Art Anthology - sorbet - imperial ogViva decor - Precious Metal Effects Paint - Blackberry.

Mye av pynten er fra februarkitet til Swirlydoos, blomster, mosaikkbiter og hønsenetting.

Den underste filmstripen er klistermerke fra Kaiser craft og så har jeg brukt en bit av en TH filmstripe over.


Den andre tagen (#8) er laget ut fra tema embossing. Jeg hadde en helt annen plan med denne men bakgrunnen ble ikke slik jeg hadde tenkt, men valgte å bruke den allikevel. Her er det embosset på bakgrunnen og også tekst og motiv ovenpå der igjen.

Pyntet enkelt med et par sommerfugler.


Her får man en anelse av bakgrunnen også med embossing og mist. Deretter er tekst og motiv embosset med svart.

1 kommentar:

bestevenn sa...

Kjempefine og spennende tager! Takk for sist, - jeg ler enda og har innmari lyst på den badedrakten!