fredag 24. oktober 2014

Clipboard

I august inneholdt teknikk-kitet fra Swirlydoos en clipboard, en stensil og litt stæsj. En av utfordringene under Scrappelands Scrapathon for et par uker siden var en bingo. Jeg valgte en rekke med mist, kantpunch og hyssing og fant fram clipboarden og satte igang.

Clipboarden var malt blå i utgangspunktet og det beholdt jeg. Så tok jeg stensilen og brukte gesso på den, for deretter å bruke mist fra Lindy's Stamp Gang på det igjen. Samme mist har jeg også brukt på tagen. Det fulgte også med en chipboard ramme fra Blue Fern Studio og den behandlet jeg med gesso, to ulike farger mist fra Lindy's og embossingpulver fra samme sted, til slutt brukte jeg også litt distressink.

Blomstene og bladene har fått litt gesso og glitterlim på seg til slutt.


Tagen kjøpte jeg i London i september, den er fra Crafty Individuals og er jeg har farget den med mist i tillegg til at jeg har stemplet og embosset en tekst (Fader vår på engelsk). Har også brukt kantpunch nederst på den.

Her syns rammen og blomsterklyngen:

Ingen kommentarer: