torsdag 27. august 2015

Kleenex-boks

 Jeg har flere ganger tenkt at jeg skulle pynte en kleenex-boks og ha på kontoret. Nå har jeg endelig fått gjort det.
Gjestedesigner for juli/august hos Scrappeland ga meg sparket. Ingunn Brunes Ingebrigtsen kom med denne utfordringen:
 Jeg vil rett og slett be dere lage noe fint som også kan stå framme
og være i daglig bruk. 
Hun har en flott beskrivelse av en kjempefin oppbevaringsboks med flere rom og skuffer, så ta en tur til Scrappeland og se mer der.

Jeg fant ut at jeg hadde mer bruk for denne kleenex-bokse, så da ble det en slik.
Jeg har brukt to ark og laget bunn av det ene og lokk av det andre, slik at jeg kan sette kleenex-boksen i min eske og sette lokket på og da har jeg en flott pyntet eske til å ha på kontoret.


Arkene og pynten har jeg fått i et kit fra Swirlydoos. Arket på toppen er fra Blue Fern Studio og det i bånn er fra BoBunny.


Til slutt et bilde av topp. Hullet har jeg skåret ut med kniv.


Ingen kommentarer: