fredag 1. juni 2018

15 minutter om dagen

Skulle laget dette innlegget i går kveld, men da fungerte ikke blogger som det skulle og jeg fikk ikke gjort det.

Selv om det har blitt noen lange dager med jobb og annet, så har jeg i hvert fall fått til 15 minutter med ulike former for hobby to av dagene.

Tirsdag ble det litt bibellesningsdagbok mens jeg forberedte en andakt til en misjonsforening samme kveld.


Onsdag rakk jeg ikke noe, men fikk en Spellbinders die i posten. Skulle gjerne ha prøvd den, men det får bli senere. Det er en eske og litt deler til pynting av den.


Torsdag var det igjen like varmt som det har vært den siste tiden, og hobbyrommet mitt er et av de varmeste rommen i hele huset. Jeg orket ikke å sette meg ned der. I stedet gikk jeg igjennom noen av stoffene jeg har for å finne stoff til et prosjekt. Egentlig skulle jeg ha tre biter på 1 yard hver, men jeg endte med en på 1 meter og en på 90 cm foreløpig. Vurderer å bruke et par forskjellige stoffer til kanting og hanker.


Jeg ryddet litt på pulten etter det siste kortet jeg laget og fant fram ark og litt pynt til neste kort.


Senere på kvelden fant jeg fram strykejernet og fikk strøket et krabbeteppe som har vært ferdig noen dager og som jeg vasket sist helg.



Ingen kommentarer: