tirsdag 19. juni 2018

15 minutter

Hva skjer?

Siste innlegg om dette var for hele ni dager siden.
Siden da har jeg fått gjort litt hobby hver dag, unntatt tirsdag, onsdag og torsdag i forrige uke.

Mandag endte jeg med å sitte og bruke sprettekniven i lange tider. Ble ikke ferdig med å rekke opp quiltingen som ikke ble pen.
Fikk ryddet litt i restehaugen og skjært til og sortert blant de stoffene i hvert fall.

Fredag var det scrappetreff og jeg fikk laget ferdig to album, og det må man jo være godt fornøyd med.

Lørdag fant jeg fram et gammelt Fat Quarter blad og startet på et av mønstrene der, en toalettmappe. Fikk quiltet en stor bit og kuttet opp til fire ulike mapper, en stor, en litt mindre og to små. Den litt mindre sydde jeg helt ferdig.



Søndag begynte jeg å kutte stoffer til en løper, 


som jeg sydde og quiltet på mandag.




Da sydde jeg også en mappe til linjaler.
Her før lukkekanten ble sydd på forsiden.



I kveld er lukkekanten på løperen ferdig sydd, og jeg er i gang med lukkekanten på mappa.
 






Ingen kommentarer: