søndag 26. august 2012

Dagens LO

Jeg ble utfordret hos Scraphaugen å lage en LO i seilerstil. Blant mine bilder har det lenge ligget et som vi tok av Frihetsgudinnen i New York for en del år siden. Det spesielle var at det kom en flott seilbåt forbi som vi fikk med på bildet. Når jeg nå fikk denne utfordringen kom jeg raskt til å tenke på dette bildet og fant det fram. Så var jeg innom hos CSI og ukas farger (33) og coordinates passet perfekt.
Resultatet ble denne LO'en:


I tillegg til coordinatesen, som jeg har skrevet ut på tegneark har jeg brukt bazzill i hvitt og rødt, paisly chipboards, washitape, en klistermerkestrimmel, bling, scrappers floss og tiny alpha.


Det er ikke ofte jeg velger en engelsk tittel, men det ble det denne gangen. Syns det passet godt, ikke minst sammen med de tre sitatene på engelsk.


5 kommentarer:

oheidia sa...

Kjempestilig LO, Hanne! Gjorde seg med båten i forgrunnen. En fin og maritim side med frihetsgudinnen i bakgrunnen:)

Håper du har det bra. Klem

Jorunn`s scrapperier sa...

Kjempeflott med den vimpel rekken og de seiler detaljene du brukte

Solrun sa...

Så fin lo Hanne .)
likte veldig godt vimplene på denne!

Luce sa...

Herlig maritim lo - kjempeflott med komasset, brevet og vimplene :o)
Ha en flott dag :o)

Scrappegal sa...

Herlig maritimt!!!! :)
Takk for koselig besøk i bloggen min! :)