lørdag 25. mai 2013

Fargerik LO

Scrappeland har hver måned en gjestedesigner, som også utfordrer med en oppgave. I mai er det Katarina aka Krumeluran som er gjestedesigner og utfordringen lyder:
Skapa ett alster där du använder dig av färgerna turkosrosa och orange!
Jag vill också att ni använder något stämplat och en overlay.

Jeg fant et bilde av en haug med fiskegarn som vi tok når vi var på Inishman (en av Aranøyene vest i Irland) i 2007. Blant nesten glemte scrappeting fant jeg en overlay som passet til og med hjelp av Dylusionsprayer, stempelputer og distress stain fikk jeg fram fargene og resultatet ble denne LO'en:


Morsomt og spennende å jobbe med litt andre farger enn vanlig.

Noen detaljer:



4 kommentarer:

Luce sa...

Skikkelig kul! Digger fargene, kjempeflott med splatter og stempel!
Ha en nydelig helg :o)

Andrine og Maren sa...

For en herlig fargeglad layout, Hanne! Stilige splæt!
Takk for at du er med på vår BlogCandy! Ha en strålende uke!

Susanne Halseth sa...

Så fine og sterke farger, kjempe flott :) La meg til som følger av bloggen din jeg og gleder meg til å se neste prosjekt. Kom gjerne innom meg også om du har tid :)

Chantal Vandenberg sa...

Wow I really love this!!!