torsdag 23. mai 2013

Noen tags til

Tagutfordringen hos Scrappeland går videre, så jeg lager stadig nye tags.

Rett etter påske reiste jeg på tur til Hellas. Når jeg skulle finne fram kofferten til turen oppdaget vi at den hadde sprukket, så jeg måtte ut i full fart og kjøpe ny koffert. En fin blå koffert - umerket! Jeg var altså i behov av å få merket den på en eller annen måte, slik at jeg kunne finne den igjen på bagasjebåndet.
Tagutfordringen akkurat da var en fargeutfordring - ROSA !!! Ikke den fargen jeg bruker mest, så jeg hadde utsatt det i det lengste, men nå satte jeg i gang og fant ut at jeg kunne jo lage meg noe så ulikt meg som en ROSA tag til kofferten. Resultatet ble slik:

 En helt enkel tag der bakgrunnen og båndet er fargelagt med rosa Dylusion spray, så har jeg stemplet mine initialer og pyntet med en billett og en enkel blomst. Tagen har vært en tur til Hellas i Paulus' fotspor og er nå trygt hjemme igjen sammen med kofferten.

Neste utfordring var "noe kommer utenfor kanten". Jeg hadde liggende en tag som var farget oransje tidligere. Den ble pyntet med en tag som jeg stemplet Gratulerer med dagen på og så ble det litt diverse pynt i oransje og grønt og en bit hyssing:

Dagens siste tag var til utfordring #16 - maling/medium. Også her fant jeg en tag jeg hadde fargelagt tidligere og brukte den som utgangspunkt. Jeg har brukt stensil, gesso og Dylusion spray.



Ingen kommentarer: