mandag 2. juni 2014

Vendepunkt

Mai er over og med det også NSD-utfordringene hos Let's Scrap. Jeg fikk ikke gjort så mange, men klarte å fullføre skisseutfordringen. Har vist min løsning på den første skissen, men ikke de resterende fire.

Her er min løsning på skisse 5-2-14, som jeg gjorde om til en dobbel LO ved å speilvende skissen til den venstre siden.


Bildene er fra en togtur på Setesdalsbanen sommeren 2007.


Jeg brukte et par ulike stempler noen steder på sidene. De to store sommerfuglene er klippet ut av et ark, mens de små er stanset ut med en punch.


Endestasjonen og vendepunktet for togturen er Røykene, der disse bildene ble tatt og det oppholdet forteller teksten litt om.


Papirer og stempler er fra Swirlydoos månedskit.sw

1 kommentar:

Luce sa...

Kjempeflott! Flott stempling, herlig med sommerfuglene!
Ha en fin kveld :o)