fredag 30. januar 2015

En bilderamme

For snart et år siden fulgte det med en bilderamme i et kit fra Swirlydoos. Den var med som en del av standard månedskit og jeg har sett mange der bruke den, enten på LO'er (da bare selve rammen) eller frittstående. Det var med både ramme og bakside.

Gjestedesigner hos Scrappeland i januar er Silje Kristin Aunan og hun utfordret oss til å lage noe i vinterblått, men ikke LO eller kort.

Da plukket jeg fram rammen og arkene som var i samme kit og fant et i blått. Det ble klippet til og limt på bakgrunnen. Selve rammen malte jeg med gesso og deretter stemplet jeg med Versamark og hadde på embossingpulver i tre ulike farger. Jeg har brukt et bilde jeg tok når vi gikk langs Hadrians mur sist høst og teksten er en irsk velsignelse, her i den versjonen som står i salmeboka.


Teksten er:
Må din vei komme deg i møte,
vinden alltid være bak din rygg,
solens lys leke på din kinn,
regnet falle vennlig mot din jord.
Og må Guds gode hånd,
verne om deg til vi møtes igjen.

 


Bildet skal få en plass på mitt kontor på den nye jobben jeg starter i denne helga.

Ingen kommentarer: