torsdag 5. februar 2015

To påskelayouter

Påsken 2013 hadde vi fantastisk vær og føreforhold i området ved hytta ved Sølens fot i Rendalen. Det ble mange lange skiturer den påska i flott påskevær. Nå har jeg laget noen LO'er fra disse dagene.
Føst en med et bilde som viser litt av området og våre skier og staver mens vi har en pust i bakken. Den har jeg valgt å lage veldig enkelt og har bare brukt litt mist, i to farger på bakgrunen. Bildet er satt påå 3D-puter, tittelen er i hvitt og så har jeg pyntet med noen snøkrystall-chipboards. LO'en ble laget til januar bonus oppgave i Prosjekt 52 hos Scrappeland.


Her ser man tydeligere tittelen. I virkeligheten syns den godt mot bakgrunnen.


 Denne neste LO'en ble laget til oppgave 52 i Prosjekt 52 2014, der vi kunne velge oss en av høstens oppgaver og lage noe. Jeg valgte en med tema uteliv og valgte å bruke det som tittel på denne LO'en med bilder fra en av skiturene påsken 2013. Jeg har brukt en gammel skisse fra Let's Scrap.


Her er noen nærbilder. Alle mønsterarkene er gamle ark som jeg har hatt liggende i årevis og dette er rester av dem.



Ingen kommentarer: