tirsdag 28. april 2015

Skissekampen april 2015

Jeg har scrappet en LO til månedens oppgave i Skissekampen hos Scrappeland.

Bildene er fra turen vår langs Hadrians mur i september i fjor. Her har jeg funnet tre bilder som er tatt mens vi går.
Jeg har brukt ark fra Swirlydoos Bejewled kit (januar 2015), mønsterarkene er fra Blue Fern Studios.
I stedet for en tittel og litt tekst har jeg brukt et kort (fra et av mønsterarkene) med tekst på.

Siden det er knapt om tid til scrapping om dagen fant jeg ut at det fikk bli en nokså enkel side uten masse pynt og detaljer.


Teksten på kortet (som jeg har delt opp i tre deler) er:

Every Day,
Every Hour,
Every Minute,
Enjoy Every
Moment
Of Your
Life.

For meg forteller det noe viktig fra denne turen. Der var det tid til å roe ned, komme seg framover i sakte tempo med rikelig mulighet til å nyte hvert sekund og kjenne at vi lever og at livet er godt.


Krakkeleringene er laget ved hjelp av en stencil og Stone effects maling fra Art Anthology.



Ingen kommentarer: