lørdag 2. mai 2015

Graphic 45 small matchbook box

April måneds gjestedesigner hos Scrappeland var Marit Pedersen fra The Paper Crafting.

Utfordringen fra henne var å ta utgangspunkt i The Paper Craftings slagord "Dare to be different" og lage noe utenfor vår komfortsone.
Jeg valgte å finne fram en Matcbook box som kom i et teknikk-kit fra Swirlydoos i fjor høst. Kitet inneholdt også Mod podge silikonform (tannhjul), Mod podge melts i sølv og gull og Rub'nBuff wax i kobber. Dette er bare blitt liggende (bortsett fra at jeg selvfølgelig har brukt mod podge formen tidligere). Visste ikke hva jeg skulle gjøre med det og var svært usikker på bruken av denne voksen.
Resultatet ble denne boksen:

Tannhjulene er laget med Mod podge melts i sølv, limt på boksen, og alt sammen er malt med svart gesso før jeg hadde på voksen.


Pyntet med rub-ons og en blomst på utsiden.


Inni har jeg pyntet med tags fra Prima, noen blomster og en metallklokke fra Maya Road.


1 kommentar:

Pinklady 68 sa...

Så stilig boks Hanne! Rustikk og flott layout! Dette får jeg ikke til:-) Har kjøpt litt stæsj...ikke tatt det i bruk...må prøves..takk for inspirasjon!
Ha en strålende søndag!

Klem Laila.